ניווט באתר > מרכז קהילתי גולדי > דף הבית >

קיצורי דרך בחברה העירונית

חדשות ועדכונים בעיר

המרכז הקהילתי 'גולדי' ברובע ד' מקיים במשך כל השנה פעילויות לכל הגילאים, עם הנגשה מלאה לרווחת כל תושבי העיר אשדוד.

 

מה מיוחד?

המרכז מקיים פעילויות שונות המשלבות אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים מזה שנים רבות מתוך אמונה בשילוב ומפעיל שלוש תכניות מיוחדות: מרכז יום לגימלאים, מועדונית "ניצנים" ומועדון חברתי לבוגרים, הנהנים מחוגי פיזיותרפיה, קבוצות טיפוליות וטיולים בשיתוף ובסבסוד מחלקת השיקום של השירותים החברתיים.

פעילות בני נוער חזקה ובולטת: פעילות המד"צים במרכז מביאה כל העת סיפורים וחוויות מעוררות השראה בעבודתם המסורה של המדריכים הצעירים אל מול ילדים ובני נוער בפן הקהילתי והחברתי, במהלכן מושם דגש על זהות אישית וקבוצתית, פיתוח מיומנויות לזיהוי צרכים בקהילה ובחברה ופיתוח יזמות סביבתית.

 

פרויקט ייחודי:

בני נוער בגילאי 19-14 ,מערים שונות בצרפת מגיעים מידי קיץ, מזה כ- 20 שנה לקייטנה מיוחדת אותה יזמו מאיר אפללו מנהל המרכז הקהילתי ברובע ד' בעיר ומשה אביטל מנכ"ל BBYO אירופה (בני ברית (Young organization שהופכים לשגרירים עבור מדינת ישראל והעיר אשדוד בפרט. יש מתוכם כאלו שחוזרים בתום ימי הקייטנה לצרפת ומצליחים לשכנע את בני משפחתם לעשות עלייה לארץ, מתוך רגשות ציונות, אהבה והיכרות קצרה יחסית של הארץ והעיר אשדוד.

הפרויקט החל כשמטרתו הייתה להעניק "תיק לכל ילד" והתפתח לקייטנה מיוחדת של בני נוער צרפתיים שמגיעים לישראל בשיתוף עם ה"חוויה הישראלית" (הסוכנות היהודית) כשמטרת העל היא לעודד עלייה לישראל תוך היכרות עם בני נוער ישראלים בגילם, הכרת הארץ ויצירת תחושת ציונות וזיקה לישראל.

 

פעילויות נוספות:

כמידי שנה כל ילד ומבוגר יוכל למצוא פעילויות וחוגים שונים אשר מתקיימים במרכז עם איכויות גבוהות ומקצועיות ופעילויות העשרה רבות כמו: אנגלית חוויתית, קרמיקה ופיסול קרמי, גיטרה, טניס, ציור ועוד...

תמונת אווירה להכירו את מרכז קהילתי רובע דתמונת אווירה להכירו את מרכז קהילתי רובע דתמונת אווירה להכירו את מרכז קהילתי רובע דתמונת אווירה להכירו את מרכז קהילתי רובע דתמונת אווירה להכירו את מרכז קהילתי רובע דתמונת אווירה להכירו את מרכז קהילתי רובע דתמונת אווירה להכירו את מרכז קהילתי רובע ד