ניווט באתר > מרכז קהילתי גולדי > דף הבית >

קיצורי דרך בחברה העירונית

חדשות ועדכונים בעיר

משחק החיים.מסלול לימוד חדש ללימודי משחק במרכזים הקהילתייםבשנים האחרונות אנו יכולים לראות כי תחום המשחק תופס תאוצה וקמים מסלולים רבים אשר ניתן בהם ללמוד משחקהמכשירים את התלמידים להיות שחקניםרוב השחקנים המפורסמים למדו משחק במסגרת כלשהי לפני שהתפרסמואו שלקחו שיעורי העשרה במשחק בשלב מאוחר יותר של הקריירהאמיר ג'רסי(31), בוגר בית הספר לאומנויות הבמה מיסודו של יורם לוינשטיין ובוגר קורס משחק מול מצלמה בבית הספר 'טכניקהידריך באמנות המשחק במרכז קהילתי 'תקוותנו'(רובע ב')ובמרכז הקהילתי ע"ש 'גולדי'(רובע ד'). ג'רסישהשתתף בסרט 'יוסי'(סרטו של הבמאי איתן פוקס), בהצגה 'ללחום ולחלום'(מאת דבורה פרנק ז"ל)וגילם שלל תפקידים בפרסומות לטלוויזיה ובסרטים עצמאיים מספר כי סדנאות המשחק מיועדים לתלמידי כיתות אעד י"ב ובין הנושאים הנלמדים בחוגאימפרוביזציה(שחרור גופני וקוליללמוד איך להשתמש בגוף), הבנת סצנות וניתוח נכון של הסצנהעבודה על בניית דמותחיזוק הביטחון העצמיאיך לעבור אודישן. (איך אודישן נראה במציאות של התעשייה בארץומה חשוב על מנת לצלוח אותוולסיום ישתתפו התלמידים בהצגה בסוף השנה מול משפחה וחברים. "על הבמה מותר להרגיש הכול"-הוא אומר-" החוג יהווה לתלמידים מקום בו מותר להם להרגיש כל רגש שעולה בהם בחייםוילמד אותם איך לנתב כל רגש אמתי מהחייםלטובת המשחק."אין ספק שאנשים שהם שחקנים הם יודעים זאת עוד מגיל צעיר כי זה המקצוע והדבר המתאים ביותר עבורםאך עדין אף אחד לא נולד שחקן אלא למד איך להיות אחד כזה ואפשר רק להרוויח מלימודי משחק.

מרכז קהילתי 'גולדי', לתלמידי כיתות א'-ג'+ד'-ו', בסוף יום הלימודים- החוג יתקיים בבית הספר. לתלמידי כיתות ז'-ט'- ימי שני 17:00-18:30, לתלמידי כיתות י'-י"ב, ימי חמישיבין השעות 17:00-18:30, עלות בגולדי- 180 לתלמיד לחודש.רח' השייטים 16, אשדוד. למידע ורישום:08-8552721

תמונת אווירה למשחק החיים: מסלול לימוד חדש ללימודי משחק במרכזים הקהילתיים.תמונת אווירה למשחק החיים: מסלול לימוד חדש ללימודי משחק במרכזים הקהילתיים.תמונת אווירה למשחק החיים: מסלול לימוד חדש ללימודי משחק במרכזים הקהילתיים.